یاس من
یاس من

یاس من

دوست واقعی

دوست وافعی یعنی کسی که واقعا از ته ته ته دلش دوستت باشه بدون یه ذره حسادت. یعنی کسی که تورو فقط فقط به خاطر خودت دوست داره نه مثلا به خاطر بچه هات!!

دوست واقعی یعنی کسی که برات هر کاری که از دستش بر میاد انجام بده بدون هیچ چشم داشت و توقع جبرانی. لازم هم نیست که ادعای خواهری داشته باشه. 


  

دوست واقعی اونی نیست که فقط به این دلیل باهات دوسته که می تونه بهت فخر بفروشه. الکی حرف بندازه که ما رفته بودیم آنتالیا من حوصله نداشتم برم به زور رفتما. حالا هم قراره بریم ایتالیا... کادوی ازدواج از شوهرم یه ماشین فلان مدل هدیه گرفتم... واسه بچه ام یه تولد گرفتم فلان میلیون خرجم شد... تو ماشین نداری؟


دوست واقعی اونی نیست که به خاطر حرفای غلط یکی دیگه دوستی هجده ساله رو  و اون همه خاطرات بچگی رو فراموش کنه و راحت بذارتت کنار. تازه فکرهم کنه که این تو بودی که رابطه رو خراب کردی!! هرچقدر هم سعی کنی دوباره دوستی رو از سر بگیری ناز و ادا در بیاره.


دوست واقعی اونی نیست که فقط مشکلاتش رو برات بیاره اونم با استفاده تمام و کمال از صنعت اغراق. و اونقدر بگه که تو مخت سوت بکشه که بیچاره با همه این مشکلات چه جوری زنده اس. و فقط پول تو رو بخواد و یه جوری خ.... کنه و بعدشم بره تا سال دیگه.


دوست واقعی اونی نیست که هر وقت هر کاری داشت براش انجام بدی و از خودت و خانواده ات براش مایه بذاری. هر ساعتی از شبانه روز دلش خواست وقتتو بگیره و تو مثل یه خواهر به درد و دلاش گوش کنی . ولی همینکه نوبت تو شد بلافاصله خیلی راحت بهت بگه من الان کار دارم، اونم نه یه بار دوبار بلکه همیشه.


دوست واقعی اونی نیست که ماه تا ماه بهت یه زنگ نمی زنه و واسه هیچ مناسبتی یه اس کوچولو هم بت نمی نویسه اونوقت شاکی هم هست و بت میگه بی معرفت! تازه کوچکتری بزرگتری رو هم که کلا فراموش کرده.


دوست واقعی اونی نیست که تا باهاش درد و دل کردی و مثلا گفتی شوهرم این کار رو کرد ناراحت شدم، سریع بگه برعکس شوهر من که همیشه منو خوشحال می کنه ... و شوهر بیسواد و یه اپسیلن شعوری اش رو به رخ بکشه یادش هم نباشه که همین دیروز داشت از دست مردش می نالید. 


دوست واقعی اونیه که بعد از چندین سال که همدیگه رو گم کرده بودین ، بهت بگه توی همه این سالا من تاریخ تولد تو رو توی تقویمم علامت می زدم. و تو هم با خودت بگی دقیقا مثل من.


چند روز پیش که تولدم بود ، منتظر بودم ، منتظر صدای گرم یه دوست واقعی ...


نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 11:07 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد