یاس من
یاس من

یاس من

بادکنک


برای فرزندانتان ،
بیشتر از هر اسباب‌بازی دیگری ، بادکنک بخرید

 

 - به او یاد میدهد که باید بزرگ باشد اما سبک ، تا بتواند بالاتر برود .
- به او یاد میدهد که چیزهای دوست داشتنی می‌توانند در یک لحظه ، حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین بروند ، پس نباید زیاد به آنها وابسته بشود .
و مهمتر از همه :
- به او یاد میدهد که وقتی چیزی را دوست دارد نباید آنقدر به او نزدیک شود و به او فشار بیاورد که راه نفس کشیدنش را ببندد ، چون ممکن است برای همیشه او را از دست بدهد …

از وبسایت کودکان دیروز امروز  فردا

لعنت بر شیطان


 آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید

شیطان دچار درد شدید در سر میشود


و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند


و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود


و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود


و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید


دوباره به این پیام را به دیگران ارسال کنید

 شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند


فریب شیطان را نخور پس این حق را  دارید که  این پست رو

 کپی کنید و توی وب هاتون بذارید

التماس دعا

نمکدون مامان




نی نی یا تازه از خواب بیدار شده بودن. یاس اومد کنارمو با ناز گفت : مامان من لالا دارم. با تعجب نگاش کردمو گفتم : ? really
یوسف منو نگاه کرد و زد زیر خنده.
حالا هر وقت یاس میگه خوابش میاد، یوسف بش میگه: ریلی خوابت میاد؟
****
به نی نی یا  یاد دادم به بزرگترا بگن شما . یه بار که داشتم روی "شما" تاکید می کردم  ، یوسف بم گفت: مامان تو شمایی؟!!
****

یاس عاشق لاک زدنه. یه بار نصف شب با گریه از خواب بیدار شد هر کاری کردم ساکت نشد. تا اسم لاک رو آوردم سریع ساکت شد. مجبور شدم لامپو روشن کنم و با چشای خواب آلود براش لاک بزنم.

هر وقت واسه یاس لاک می زنم یوسف هم میاد و میگه واسه منم بزن. اولین بار براش لاک نزدم اونم کلی گریه کرد. دلم براش سوخت و یه ناخنشو لاک زدم اما مگه قانع می شد می گفت باید همه ناخنامو لاک بزنی هم دست، هم پا. بش گفتم : این دفعه برات می زنم ولی دیگه خبری نیس. مگه تو دختری؟

حالا هر وقت که می خوام واسه یاس لاک بزنم، یوسف سریع قبل از اینکه من بش بگم مگه تو دختری؟  به من میگه: من آقام . لاک بزن برام!