یاس من
یاس من

یاس من

بخاطر برادرم

هرگز نمی بخشمت. هرگز........

همیشه سعی کردم بدون کینه زندگی کنم. همه اونهایی که بم بدی کردن رو بخشیدم ، اما تو رو نمی بخشم . هیچ وقت . امکان نداره . حتی اگه به پام بیفتی و التماسم کنی. حتی اگه در حال احتضار باشی. بخششی در کار نیست. بخشش ؟ برای سنگدلی دلی مثل تو ؟ حتی فکرشم نکن.

نمی تونم باور کنم که انسانی. بلدی بنویسی عاطفه؟ اصلا احساس داری؟ گمان نکنم. تو فقط به خودت فکر می کنی و منافع خودت. خودخواه!

ادامه مطلب ...

می دانید نشانه های زن و شوهر بودن دو نفر چیست؟

روزی زن و شوهر جوانی از راهی می رفتند . ماموران تا آنها را دیدند خواستند گیری دهند پس پرسیدند شما دو با هم چه نسبتی دارید؟ زن و شوهر جواب دادند : زن و شوهریم . از آنها مدرک خواستند گفتند نداریم !ماموران پرسیدند پس چگونه باور کنیم که شما دو نفر زن و شوهرید؟ گفتند ما نشانه های فراوانی برای ثابت کردن این امر داریم

ادامه مطلب ...

زخمی که نمی بینیم

 می دانید؟ خشونت همیشه یک چشم کبود و دندان شکسته و دماغ خونی نیست. خشونت، تحقیر، آزار گاهی یک نگاه است. نگاه مردی به یقه ی پایین آمده ی لباس زنی وقتی که دولا شده و چایی تعارف می کند. نگاه برادری است به خواهرش وقتی در مهمانی بلند خندیده. نگاهی که ما نمی بیینیم. که نمی دانیم ادامه اش وقتی چشم های ما در مجلس نیستند چیست. ترسی است که ارام آرام در طول زمان بر جان زن نشسته خشونت بی کلام، بی تماس بدنی، مردی است که در را که باز می کند زن ناگهان مضطرب می شود، غمگین می شود. نمی داند چرا. ادامه مطلب ...