یاس من
یاس من

یاس من

صد و بیستمین هفته عمرتون مبارک

یوسف داشت آواز می خوند:

ای دل دل دیووونه

کی قدرتو رو می دونه


همزمان کف دوتا دستاشو گرفته بود جلوی صورت یاس.

یه دفعه یاس با صدای بلند گفت : منو می دونه. منو می دونه و زد زیر گریه. با گریه می گفت : تو رو نمی دونه، منو می دونه.

یوسفم ناراحت شده بود و می گفت : نه منو می دونه، تو رو نمی دونه.

منم مثل همیشه مرده بودم از خنده. واسه اینکه خنده ام تبدیل به سردرد نشه گفتم: بسه دیگه گریه نکنید، قدر دوتا تونو می دونه.

حالا هر وقت یوسف این آهنگو می خونه، یاس بش می گه : منو می دونه؟ داداش منو می دونه؟

یوسفم بش میگه : آره تو رو می دونه، منم می دونه.



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

ااااااای جوووووووونم
خاله الی قلبون خوشمزگی هاتون بشه الهیییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد