یاس من
یاس من

یاس من

تولد یک سالگی دو قلوهام

یک ساله که مامان شدم! مامانه دوقلوهام! مامانه یه دختر طلا و یه پسر عسل!

یک ساله که همسرم بابا شده ؛مامانم بی بی شده ؛داداشم دائی شده! 

یک ساله که حرف مشترک هممون شده: یاس و یوسف!   

یک ساله که دوقلوها اولویت اول زندگیمون شدن! 

یک ساله که با دیدن یوسفم٬پسر با احساس و کنجکاو و محجوبم  و با دیدن یاسم٬دختر خوشکل و نازدار و باهوشم هر لحظه احساس خوشبختی می کنم! خدایا شکرت. 

یک ساله که درست نخوابیدم! ( اگه دوران بارداری مخصوصا ماههای آخر رو به حساب نیارم)  

یک ساله که هر وقت با فرشته هام  می رم بیرون همه با لبخند بهم میگن: «دوقلون؟ وای خیلی سخته.» و من با خوشحالی می گم: ولی خیلی شیرینه!  

 

 

 

عسلای مامان یک ساله شدن.    

 

 

 هدیه های آسمانی من تولدتون مبارک. 

نظرات 1 + ارسال نظر
اذر پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام دوست خوبم،
در جستجوی سونوی NT , NB بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم
خیلی قشنگ نوشتی
خیلی خوب احساساتت رو درک کردم چون منم تازه 2 هفته است فهمیدم که دوقلو باردارم، از نوع همسان
واقعا حس قشنگیه،
ممنون از این که تجربیاتت رو در اختیار گذاشتی
بازم بنویس، دوست دارم درباره دوقلوها بیشتر بدونم
انشاالله که در پناه خدای مهربان با دوقلوهای قشنگت و همسرت سلامت باشی
راستی دعا کن حاملگی منم به سلامتی باشه و بچه های منم سالم باشند

آذر جان
ان شا الله دوران بارداری رو به سلامتی و شادی سپری کنی و دو قلوهاتو صحیح و سالم به دنیا بیاری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد