یاس من
یاس من

یاس من

خبرای خوش

امروز اول صبح یه خبر خوش شنیدم اونم اینکه خواهر دوست عزیزم  زهرا جون یه نی نی سالم و خوشکل به دنیا آورده. یه دختر کوچولوی مرداد ماهی. 

یسنا جان تولدت مبارک  

زهرا جان خاله شدنت مبارک 

سهیلا جان مادر شدنت مبارک


امروز عصر یه خبر خوش دیگه هم شنیدم اونم اینکه جواب تست بارداری خانم همسایه مثبت بود. براش خیلی خوشحال شدم. آخه می دونستم چقدر دوست داره مامان بشه. 

راحله جان مامان شدنت مبارک

احساس مادر بودنت با اولین سو نوگرافی و دیدن یه زندگی درونت و چند وقت بعدش شنیدن صدای قلبش قبل از تولد نوزادت تکمیل می شه. 

الهی همه خانمایی که دوست دارن مادر بشن هر چه زودتر این احساس شگفت انگیز رو تجربه کنن. 

خدا رو چه دیدی شاید دعام اونقدر نافذ باشه که چند قلویی هم داشته باشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خرید وبمانی شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

هلیا دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

سلام عزیزم ....................
دلم برای خودت و بیشتر برای کوچولوهات تنگیده .....................

سلام خانمی
ما بیشتر

پــارسیــآن چـــت ( Rahaaa ) سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.parsiyanchat.com

سلام گـلـــــــــــــــــم

فقط با یـــــــــــک کلیــــــــــک
لحظاتی عـــــــــــاشــــــــــقانــــــــه
همراه با خنده را با مــــــــــــا تجربـــــه کنید

پــــــارسیان چـــــت بهترین پاتوق برای دختران و پسران ایرانی

* در این چت روم هر ماه به چند نفر از کاربرای خوب به قید قرعه جایزه داده میشود . و در هر هفته مسابقاتی در این روم برگذار میشود که همراه با جایزه میباشد .

تــــــــــــــــــــــوجه تـــــــــــــــــــــــوجه : یادم رفت بگم تا اخـــــر ماه مبارک رمضان بنـــــــر و لوگــــــــــوی رایـــــگان از پارسیان چت جایزه بگیرید .

پـــــــس بدو بیا به چــــــــت روم پارسیان الان خودم اونجام بنـــــر و لوگوی خودت رو سفارش بده تا 2 ساعت بهت تحویل
داده میشه .

فقط هم تا اخر ماه رمضان لوگو و بنر رایگان می باشد بعد این ماه هزینه گرفته میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد