یاس من
یاس من

یاس من

بی بی جون

چندین ساله که نبودنت اشکامونو جاری می کنه اما یادت همیشه توی دلامونه. 

 بی بی جونم دلم برات تنگ شده خیلی زیاد. کاشکی بودی ... خدا رحمتت کنه.   

کاشکی بودی تا سرمو روی پاهات میذاشتم و تو موهامو نوازش می کردی و درد و دل می کردیم. 

کاشکی بودی تا دستای پیرتو می بوسیدم. صورتتو می بوسیدم.

کاشکی بودی واسه رضا دعا می کردی تا من خیالم راحت می شد. آخه امروز کنکور داره.  

برای همسرم اینقدر از خاطره هات و حرفات و کلمات قصارت گفتم که باوجودی که هیچ وقت تو رو ندیده خوب میشناسد.  

یادمه یه بار که اومده بودی خونمون استقلال بازی داشت. بهت گفتم: بی بی دعا کن استقلال ببره. تو هم گفتی به حق پنج تن  ۵ تا گل بزنه. استقلال برد و ۵ تا گل هم زد. 

 من و رضا و مامان از خوشحالی کلی بوست کردیم. بازی تموم شده بود ولی تو هنوز داشتی دعا می کردی. قربونت برم بی بی مهربونم. 

حالا کی واسه رضا دعا کنه که حتما قبول شه؟ 

بی بی جون براش دعا کن با اون دل پاکو درد کشیده ات براش دعا کن. دعای تو حتما مستجاب میشه آخه تو بنده خوب خدا بودی.روحت شاد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام
خدا بیامرزه بی بیتونو ، خواستم بقیه ی پستاتونو بخونم تا به استقلال..... رسیدم وفهمیدم شما هم استق... هستید ادمه دادن برام سخت شد ولی بر داداش گلت دعا میکنم کنکور قبول بشه خدا کنه ایشون استقلالی نباشه...
موفق باشی.

سلام
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
ما هموم طرفدار تیم ملی هستیم این مهمتره.
ممنون که واسه داداشم دعا می کنید. خدا آرزوهای شمارو به بهترین شکل برآورده کنه.

هلیا پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

خدا رحمتش کنه ......... پس تو به بی بی جونت رفتی که انقد مهربون شدی..................
آقا رضا هم حتما قبول میشه . خیالت راحت .
قربون خودت و وروجکات

عزیزم تو خودت خوبی منو خوب می بینی. ممنونم خدا مادر بزرگت رو رحمت کنه.
خدا از زبونت بشنوه.مرسی

علیرضا پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

روحشون شادد !

کنکور دارن این آقا رضا؟
حتما قبول میشنننن
حتما !
ایشالا !

ممنون خدا رفتگان شما رو بیآمرزه.
خدا کنه داداشم قبول بشه .ایشالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد