یاس من
یاس من

یاس من

سورپرایز

وقتی خم شده بود تا شمع های کیک تولدش رو فوت کنه . یه لحظه مکث کرد. می دونستم می خواد آرزو کنه. یه نگاه به کیکش انداختم صورت یه دختر در حال چشمک زدن بود. شمع ها رو که فوت کرد بازم روشن شدن ، هیجان زده بود. یه لحظه دیگه مکث کرد.  انگار مردد بود . می خواست همون آرزو رو تکرار کنه. دوباره شمع ها رو فوت کرد . شمع ها خاموش شدن ، اما بلافاصله روشن شدن . خاموش و روشن شدن دوباره شمع ها هفت هشت بارتکرار شد.  حواسم بش بود هر بار همون آرزوی اول رو توی دلش مرور می کرد. دلش می خواست یه آرزوی جدید بکنه. ولی اون آرزو براش خیلی مهم بود. و به نظرش ارزش اینو داشت که دوباره ودوباره و دوباره همونو از خدا بخواد. وقتی بهش یاد آوری کردم که توکلت به خدا باشه احساس کردم  عمیقا آروم شد و از ته دلش بهم لبخند زد.


کیه که از سورپرایز شدن خوشش نیاد؟  اونم به مناسبت تولدش ؟ 


توقع سورپرایز شدن در مورد تولدم رو اصلا نداشتم . ( تصمیم گرفتم تو همه زمینه های زندگیم  کم توقع و نهایتا بدون توقع باشم. اینطوری آرامش دارم و بیخود خودمو اذیت نمی کنم.) 

وقتی که  بچه بودم ، فکر می کردم که بیست و دوم مرداد بهترین روز ساله چون تولد منه. هنوزم یه روز خیلی خاصه برام. روزی که معمولا  تصمیم می گیرم از این به بعد آدم بهتری باشم. هدف هامو جدی تر دنبال کنم  و بهاره این ساله به ایده آلش نزدیک تر شه. دیروز از خودم این رضایت رو داشتم  چون از 22 مرداد 94 تا دیروز22 مرداد 95 ، تلاش زیادی برای  اهدافم انجام داده بودم. سی و چهار سالگی عزیزم تموم شدی اما همیشه ازت به عنوان سنی یاد می کنم که من یه تلاش فوق العاده و رضایت بخش توی تمام عمرم داشتم. آفرین بهاره .

مامان و اتساین با هم  برنامه ریزی کرده بودن که  واسم تولد بگیرن. همکاری مامان و اتساین - شخصیت های مهم زندگی من - خودش یه سورپرایز بزرگ محسوب میشه! و  وقتیکه این همکاری  به نقطه اشتراکشون ختم بشه عالی تر از عالیه ... 

خب باید بگم گیرنده های موج مثبت اتساین به خوبی گیرنده های موج منفی اش  کار می کنه. و این واسم از صد تا جایزه ارزشمند تره. هر چند که هنوز  "روزه عشق"   از دو روز متوالی ارتقا پیدا نکرده !  اتساین معمولا  از تولد و جشن تولد گرفتن حتی واسه خودش خوشش نمی یاد . شاید به نظرش این کارا لوس بازیه. اما به خاطر شادی من  این لوس بازی ها رو پذیرفته. 

خدای مهربونم شکرت  به خاطر همه لحظات جادویی

نظرات 4 + ارسال نظر
هاتف چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:46 ب.ظ http://hatefblog.in

خواستیمم درست کنیم...
فحش خوردیم ...
زیادن ... خیلی زیادن ....
ادم نباید چشاشو ببنده و دفاع کنه

هاتف سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 10:47 ب.ظ http://hatefblog.in

شرمنده من توی اتوبوس بودم .
پست رو ظاهرا قبل خوندم :)
فک کردم جدید بود

هاتف سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 05:05 ب.ظ http://hatefblog.in

در پاسخ به پستم باید بگم که جامعه اماری همیشه استثنا توش وجود داره
وقتی میگن مثلا فلان دسته این خاصیت رو دارن صد درصد نیست و مطلق نیست. این جمله یعنی بیشترر از هشتاد درصد اینگونه اند .
مثلا وقتی می گن ایرانیا میهمان نوازن خب همه ک نیستن ممکنه توشون ادمم باشه ک مهمونو کتک میزنه
ولی هشتاد درصد بیشتر مهمان نوازن پس میگن مهمان نوازن
همیشه استثنا هست
در پست من هم استثنا لحاظ شده ....
در مورد پست هم الان تو اتوبوسم پستتونو نخوندم
ی ده دقیقه دیگه کامل میخونمش

ممنون از پیگیری تون
حرف شما صحیح اما چرا ما باید خودمون ، بزنیم تو سر خودمون؟؟؟؟؟
به جاش بهتر نیست که اون بیست درصد رو افزایش بدیم ؟؟ (با فرض اینکه هشتاد درصد کاملا درسته ) بجز انتقاد کردن چی کار کردیم؟ بالاخره این فرهنگ غلط کی باید اصلاح بشه؟

هاتف یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:35 ب.ظ http://hatefblog.in

اولا تولد مبارک باشه .
حال خوب مهم ترین اتفاق زندگی آدمه . مهم نیست چی باشد .. مهم این است که حال آدم خوب باشد
ممنونم یک دنیا از نظر بسیار زیبا و اینکه به من افتخار دادید و وبلاگ من رو خواندید ..
خوشحالم دوست داشتید و این برای من باعث افتخار هست ..
ممنونم

ممنونم
بله مهم اینه که حال آدم خوب باشه
منم از شما تشکر می کنم که به وبلاگم اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد