یاس من
یاس من

یاس من

نی نی های باهوشم

گرگ سیاهی در نیمه‌های شب

رفت آهسته به سوی گوسفندان


بره‌ها در خواب آرامی بودن

در پناه شبان مهربان


ناگهان سگ گله بیدار شد

از وجود گرگه خبردار شد

کرد واق و واق، واق و واق، واق و واق واق

یکهو بیدار شد از خواب آن شبان

با ضربه‌ی چوب خود زد به گرگه

شد ز کار خود گرگه پشیمان


یاس این شعر رو با چنان ناز و ادایی می خونه که نگو. مخصوصا ناگهان رو همچین می گه که اتساین حسابی کیف می کنه. ازش فیلم هم گرفته هی میذاره نگاش می کنه و اونقدر تکرارش می کنه که من خسته می شم.

یاس این روزا به هر کی می رسه یا بمون تلفن می زنه ، اول یه دور الفبای فارسی رو کامل می خونه ، بعد نوبت الفبای انگلیسی می شه و بعدشم این شعر بالایی و خلاصه طرف کلی حال می کنه. قبلا  شعر انار رو می خوند و قبل تر از اونم شعر عروسک قشنگ من .


صد دانه یاقوت

دسته به دسته

با نظم و ترتیب

یک جا نشسته

هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان
قلب سفیدی در سینه آن

یاقوتها را پیچیده با هم
در پوششی نرم پروردگارم

هم ترش و شیرین هم آب دار است
سرخ است و زیبا نامش انار است


یوسف هم تقریبا این شعرها رو بلده و با یاس همصدا میشه به اینصورت که فقط آخرشو تکرار می کنه.

قربون پسر گلم بشم. یه روز که یاس خواب بود (9 دی) الفبای انگلیسی رو کامل خوند و بمون یاد آوری کرد که فقط روی دخترتون زوم نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد