یاس من
یاس من

یاس من

باب اسفنجی


باب اسفنجی یه اسفنج زرد سوراخ سوراخه که توی آب زندگی می کنه
خیلی شاد و هر چیز ساده ای باعث خوشحالیش می شه.
اونقدر خوب و مهربونه که می تونه با
پاتریک خنگ و احمق
 
اختاپوس خود شیفته و بدجنس
آقای خرچنگ خسیس پول پرست
 دوست باشه.
عاشقه کارشه و به نظرش بهترین شغل دنیا رو داره .

از کمک کردن به دیگران لذت می بره
و...



عاشق این کارتونم حتی قبل از تولد بچه هام می نشستم و تماشاش می کردم.
منو یاد بچگی هام می ندازه و دنیای پاک و ساده و معصومانه کودکانه رو یادم میاره.
کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی تنها برنامه ایه که به بچه هام اجازه می دم روزانه نگاش کنن
والبته با همراهیه خودم!
( شایدم غیر مستقیم و ناخواسته سلیقه امو به بچه هام انتقال می دم!! )

نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا شنبه 1 آذر 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

داشتم تاریخ بایگانی وبلاگتو نگاه میکردم .
89.....
یعنی 4 سال میگذره از اون روز زمستون که از کلاس زبان اومدیم خونه ما ...... تو اتاق کلی گفتیم و خندیدیم و آخرش هم واسه تو یه وبلاگ ساختیم ...
اون موقع هنوز یاس خانومی نبود .... ولی اسم وبلاگت شد یاس من ....
شاد باشی دوست قدیمی .

آره عزیزم همیشه دوست داشتم اسم دخترمو بذارم یاس واسه همینم اسم وبلاگمو گذاشتم یاس من
رفتم اولین پستی رو که با هم گذاشتیم و توی چرکنویس هام بود منتشر کردم عکس گل یاس.آخرای پاییز 89 بود.
تو هم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد